Banner
Views: 924,495,665
Time:
15 users online:  Anorakun, Black Goku, Blue Axl, CalHal, CourtlyHades296, Dark Prince, E-man38, FPI, Ice Man, Isikoro,  Noivern, RichardDS90, Runic_Rain, S.U, TheBiob - Guests: 59 - Bots: 144 Users: 51,701 (2,054 active)
Latest: Hammer bros
Tip: If you make a change to your ROM that you regret, just go to File > Restore > Restore ROM to Previous State in the menu. From there, you can select a restore point and revert your ROM to a previous state.
Not logged in.
Posts by dogemaster
dogemaster's Profile - Posts by dogemaster
Pages: « 1 2 »
here's my and sillymel's joint entry (now updated) https://bin.smwcentral.net/u/34059/kldc2020.zip
Playtesters - katun24 and ketiltv
Edit- works on snes9x, retroarch and super nt with sd2snes
Hello!
This is my first time ever participating in a Level Design contest (and also making a thread). This is my entry for this year's kldc. If you play it i hope you like it :)
Lemme know what you think of it.
https://youtu.be/lfD5McMlUVg

(idk how to make the yt player appear in the forum)
Also, this is the download link
https://bin.smwcentral.net/u/34059/kldc2020.zip

(i updated some stuff from previous version so a bit of stuff is different from the video)
Originally posted by algae5
As for suggestions for the future- A Vanilla Kaizo LDC or Chocolate Kaizo LDC would be very fun, considering that Kaizo is generally prohibited from those contests, and it's difficult to compare vanilla and chocolate levels.

I think that this is a great suggestion and I would triple quote this.
i got 13th place yay, also good job everyone else
get ready to lose to me next year













Kappa
Xba
my line got skipped i want my money back
Classic Rock

https://bin.smwcentral.net/u/34059/72hoKLDC_dogemaster.zip
POGGIES
I was hoping to get top 5 but im really happy about top 3. Definitely would like there to be more quickbuild contests like this in the future. Also huge congrats to gbreeze and quills and everyone else that participated :D
Alright all these ports are really lovely
great job on these! <3
I cannot wait for the full release of sicari 2, played the demo and really liked it. And this just confirms that this hack is gonna be a banger
great stuff eevee #smrpg{<3}
weeb shit














jk this looks amazing
Definitely the most impressive thread I have seen this C3 with all the tech showcased. Absolutely fantastic job anonim!
Absolutely fantastic job von and eminus on the sprites. This is certainly a contender for the best thread, so many cool resources to use. You guys killed it.
#smrpg{:O}
Really cool stuff russ. #smrpg{y}
Wait so, this triggers mode 0 to display the message box, then it turns it back off and returns to mode 1 or whatever you were in before? This seems omega cool, great job!
I'm flabbergasted and speechless! Amazing level dude (and thank you for removing the screenshake)
Shoutouts to kevin for fixing all the dumb ASM related problems as well as making the boss fight and the ASM for the level itself. I'm super stoked with what place the entry got and also congrats to lazy for getting first place as well as ferpy and everyone else for making SICK shit this year
Also amazing job by all the contest organisers and especially doc for handling all the shit that just gives me a headache when i think about it lmao
neat idea!
3003135
The fact that you were able to disassemble the most complex (and jank) sprite in SMW as well as add customizability to it is an impressive feat
ALso that punch tongue is cursed as fuck, love it
Pages: « 1 2 »
dogemaster's Profile - Posts by dogemaster

The purpose of this site is not to distribute copyrighted material, but to honor one of our favourite games.

Copyright © 2005 - 2021 - SMW Central
Legal Information - Privacy Policy - Link To Us


Menu

Follow Us On

  • YouTube
  • Twitch
  • Twitter

Affiliates

  • Super Mario Bros. X Community
  • ROMhacking.net
  • Mario Fan Games Galaxy
  • sm64romhacks