Language…
11 users online:  AmperSam, crocodileman94, Faro, Gabriel Yanni, GiraffeKiller, Isikoro, katun24, Lusix, Sammmoo, TheKazooBloccGosh, Zavok - Guests: 60 - Bots: 159
Users: 55,661 (2,419 active)
Latest user: valentarising

Most hated mario related character

Which mario related character you hate the most? And what do you hate about them? Me its:
Daisy ( her everything )
Toad ( His voice )
Hammer bro ( voice )
Malo ( Freaking fatass )
Thats it for now :P
Check out my profile for awesomeness!
Hammer bro only has a sucky voice, he is awesome!

I agree with everything else
Just back here to browse a bit.
ya he sounds like a 2 year old... i was so happy to play as him in mario party 8 until..... i heard his voice i wore ear plugs while unlocking him
Your layout has been removed.
Diddy Kong.... he's just plain evil
um diddy kong is a girl.....
Your layout has been removed.
Originally posted by TheRealUltimateYoshi
um diddy kong is a girl.....


WTF are you talking about. Diddy is a boy, dixie is a girl
Just back here to browse a bit.
Originally posted by TheRealUltimateYoshi
um diddy kong is a girl.....


LOL

I hope that was a joke.

Does he even resemble a girl... slightly?

o_o
Originally posted by internoob
Which mario related character you hate the most? And what do you hate about them? Me its:
Daisy ( her everything )
Toad ( His voice )
Hammer bro ( voice )
Malo ( Freaking fatass )
Thats it for now :P


i sooooo disagree with you there. mallow is cool. he uses musical instruments as weapons. come on, thats not cool? toad's voice is annoying, but i like him in Mario Kart. i do hate Daisy though, she is just annoying
o ya its dixie kong thats the girl nvm i forgot
Your layout has been removed.
My #1 most hated character has always been Daisy. I can't stand her awful voice and her stupid catchphrase. -_-
Daisy is SOOOOOOOOOOO annoying.

"YES!"

You got the Bat Candy

"YES!"

You landed on the Koopa bank! You get all the coins!

"YES!"

Mario landed on the Daisy's Thwomp space!

"YE-

*breaks speakers*
"Hi I'm Daisy" every time she says that a kitten dies.
I'm a rubberducky in the shape of a 2 ain't life grand!
Looking forward to NSMBWii, SMG2, Pokèmon HG/SS, Mario Forever 4.4 and Gran Turismo 5
Currently playing:
Mario Forever Advance, Mario Kart Wii, TSRPR
Stop dissing Peach. She is awsome.
they're talking about daisy, not peach.
<TLMB> I use YY-CHR to edit DNA
Originally posted by DarthRiko
Stop dissing Peach. She is awsome.

Lol, do you even try to read these posts?
Sorry, Daisy is who I meant...
I hate birdo. Reason? Well you should know!
Scientific genius!Prince Froggy. Why? DOES IT EVEN NEED EXPLAINING?!?!
I am the Eggman! My current Egglayout is to support Sonic Robo Blast 2. I'll change it sometime in the future.
Listen to the SRB2 Soundtrack! It's awesome! AWESOME I SAY! Also, PM me if you ever wanna do SRB2 with me.
Who the heck is prince Froggy???
the boss of the 4th level of the 3rd world of Yoshi's island
<TLMB> I use YY-CHR to edit DNA