Banner
Views: 794,615,929
Time:
17 users online: carnikiss, chickaDEE Magazine, ClassicPass, Darkwoon, Doko, erpster2, Fermín Acosta Jr., Final Theory,  FPzero, HammerBrother, iDiminished,  idol, MasterMario97, Mogu94, teotaylor, Yume Nikki Fan, Zanzio - Guests: 57 - Bots: 188 Users: 41,476 (1,495 active)
Latest: ThatOtherGuy
Tip: Remember, if you place a moon, midpoint, or Dragon Coin using direct Map16, it will always respawn when you re-enter that sublevel. Use the extended object instead.Not logged in.
I made VLDCX memes.
Forum Index - Sunken Ghost Ship - Display Case - I made VLDCX memes.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
To prevent image spam I'll put a link to the album instead. Also you know you did something right when you get -5 points in the first 2 minutes.
where's salt bae
most okayest
Originally posted by Hobz
where's salt bae

I've never been fortunate enough to witness someone being salty in a VLDC
Good memes.

Not great.


--------------------
Legacy custom music


How am I so creative? I think taking walks might have something to do with it.
Every single level I will ever make in SMM2 will be easier than Ultra Necrozma.
most okayest
Originally posted by Hobz

lmao Keytastrophe
That comic edit actually made me laugh in real life, not even saying that to say "lol" that actually made me giggle out loud.

Kudos to you, Hobz.
Originally posted by Hobz
where's salt bae

And let's not forget the a e s t h e t i c s
All the A E S T H E T I C dumb idiot girls don't have earphones on, but the good level designer does.

I need to get earphones.
in Soviet Russia, Mario glides on 1F0 and sprites go through it
Originally posted by Hobz
where's salt bae


I don't think there's any swearing yet.
but A E S T H E T I C s... ._.

Funny shit though, can't lie.

--------------------
Your layout has been removed.
Layout made by MaxodeX


Seriously, can someone fucking guide me through all of this? I only PLAY hacks, not fucking make them. Its a bit confusing for peeps who dont actually know anything about VLDCX, how its score/level tactics works and even how to fucking ASM/level design/GFX or whatever. Just my two cents, though...
Layout by Mathos
Huh?
You're not required to make hacks or to understand these jokes if that's what you mean lol

Let people have their fun
Originally posted by Koopster
Huh?
You're not required to make hacks or to understand these jokes if that's what you mean lol

Let people have their fun


Nah, its just a little confusing to understand, is all, since I`m still a bit of a newbie on how SMWC maymays goes. Really, I mostly encourage that kinda behavior anyway, since I am also a appreciator of le dank maymays myself, so dont take my comment too seriously. lol
Layout by Mathos
Originally posted by Theultimate12
since I am also a appreciator of le dank maymays myself
#fim{:S}
most okayest
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Forum Index - Sunken Ghost Ship - Display Case - I made VLDCX memes.

The purpose of this site is not to distribute copyrighted material, but to honor one of our favourite games.

Copyright © 2005 - 2019 - SMW Central
Legal Information - Privacy Policy - Link To Us


Total queries: 7

Menu

Follow Us On

  • YouTube
  • Twitch
  • Twitter

Affiliates

  • SMBX Community
  • ROMhacking.net
  • MFGG